Postęp prac za okres od 03.03.2025r. do 09.03.2025r.

Prace zrealizowane w bieżącym okresie sprawozdawczym

Prace administracyjne, wielobranżowe:
- działania nadzoru środowiskowego:

Nadzór przyrodniczy jak co tydzień, oceniał poziom zagrożeń dla fauny, flory oraz cennych siedlisk w strefie oddziaływania budowanej drogi w okresie zimowym. Poziom zagrożeń ze względu na wyższe temperatury utrzymujące się w ciągu całego tygodnia uległ zmianie. Mimo ocieplenia i powrotu wyższych nie odnotowano jeszcze ruchu płazów. Sprawdzano postępy prac przy obiektach infrastruktury środowiskowej takich jak budowane przejścia, ogrodzenia, ekrany. Identyfikowano tropy zwierząt. Nie stwierdzono nigdzie uwięzionych zwierząt na placu budowy.

Roboty drogowe:
- humusowanie L-03,
- D07 - warstw ścieralna AC11S - 0+150 - 1+163,33,
- Z02 - warstw ścieralna AC11S - 0+070 - 0+380,
- Z03 - warstw ścieralna AC11S - 0+000 - 0+117,
- Z04 - warstw ścieralna AC11S - 0+000 - 0+570,
- poprawa humusowania i poboczy TG JL 20+000-24+300,
- umocnienie wylotów przepustów droga L-03 (ścianki z ażurów),
- chodnik  Z-03,
- wjazdy L-03 AC11S,
- poprawa humusowania i poboczy TG JL 20+000-24+300,
- ścieki skarpowe TG-JL 21+000-21+200,21+800-21+900,
- ściek betonowy przykrawędziowy  TG-JL W3 (uzupełnienie),
- wjazdy L-03 AC11S +D-07,
- regulacja studni Z-03,
- AC11S -D-07,
- wykonanie poszerzenie przewiązki TG 24+060 pod organizacje ruchu,
- umocnienie wylotów przepustów droga L-03 (ścianki z ażurów),
- Darek Frąckowiak- AC11S –Z-02 (0+72-0+280),
- ścieki skarpowe TG L km 31+850-32+050,
- ścieki skarpowe TG-JL 22+480-22+700 + rozpoczęcie 31+850-32+150,
- cieki przykrawędziowe (obrabianie kratek) TG JL km 27+230, 28+000, 30+860,
- zjazd z kruszywa Z-05 km 0+530 L,
- Z-03 0+000-0+117 LiP,
- droga Z-02 obrzeża przy budynku PKP + kostka chodnik+schody,
- korytowanie TG,
- układanie kostki wokół przejścia dla zwierząt TG km 17+525 L,
- droga L-01 k 0+400-0+500 + kruszywo,
- umocnienie dna rowu TYP2 (płyty ażurowe) TG km 17+270-17+500 L,
- zjazd z kruszywa Z-03 0+030 P,
- masa Z-05 PiL,
- ścieki skarpowe TG-JL 22+480-22+700 + rozpoczęcie 31+850-32+150.

Roboty mostowe:
- ML-7 - sekcja A - montaż barier energochłonnych (70%),
- ML-7 - sekcja D - Montaż barier energochłonnych (10%),
- WD-5 - Wykonanie zasypki przyczółka (80%),
- WE-4 - Zbrojenie i deskowanie gzymsów (60%),
- WE-4 - Montaż kotew ekranów przeciwolśnieniowych (75%),
- P1 - Zbrojenie i deskowanie płyty dennej (60%),
- WD-5 - Prace brukarskie (100%).

Branża wod.-kan. i odwodnienie:
- KANALIZACJA DESZCZOWA: poprawa wylotów KPED r.Wyl102, r.Wyl103, r.Wyl104 km 21+800 - 21+850,
- KANALIZACJA DESZCZOWA: poprawa wylotów KPED r.Wyl79, r.Wyl80, r.Wyl81, r.Wyl82, r.Wyl83 km 21+000 - 21+150,
- KANALIZACJA DESZCZOWA: montaż wylotu KPED r.Wyl84 km 21+150,
- KANALIZACJA DESZCZOWA: posadowienie wpustu deszczowego r.Wp118 km 23+310.

Branża architektura i konstrukcja:
- E23 - montaż podwalin 10 szt.,
- E9 - 10 zakończenie montażu belek podwalinowych i wypełnień,
- E23 C - zakończenie montażu wypełnień i belek podwalinowych.