Prace zrealizowane w bieżącym okresie sprawozdawczym
Prace administracyjne, wielobranżowe:
- działania nadzoru środowiskowego:
Nadzór przyrodniczy jak co tydzień, oceniał poziom zagrożeń dla fauny, flory oraz cennych siedlisk w strefie oddziaływania budowanej drogi w końcu okresu zimowego. Odnotowano pierwsze ruchy płazów, ale wieczorne i nocna temperatury zbliżone do zera wstrzymują rozpoczęcie migracji wiosennych. Sprawdzano kolejne postępy prac przy obiektach infrastruktury środowiskowej takich jak budowane przejścia, ogrodzenia, ekrany. Identyfikowano tropy zwierząt. Nie stwierdzono nigdzie uwięzionych zwierząt na placu budowy.
Roboty drogowe:
- D02 - warstwa wiążąca AC16W - 1+069 - 1+427,
- Z04 - warstwa wiążąca AC16W – zjazdy,
- Z06 - warstwa wiążąca AC16W – zjazdy,
- Z04 - warstwa wiążąca AC11S – zjazdy,
- Z06 - warstwa wiążąca AC11S – zjazdy,
- L02 -warstwa wiążąca AC16W - 0+390 - 0+500,
- droga Z-02 obrzeża przy budynku PKP + kostka chodnik + schody,
- umocnienie dna rowu TYP2 (płyty ażurowe) TG km 17+300-17+500 L,
- opaska z kostki betonowej wokół przejścia dla zwierząt TG km 17+525 P,
- korytowanie i konstrukcja z kruszywa Z-01 P,
- ściek przykrawędziowy TG JP km 21+000 – 21+185 P,
- przygotowanie odcinka D-04 przed stabilizacją (zebranie kruszywa) km 0+140-0+540 P,
- wbudowywanie nasypu przy NEO TG JP,
- ścieki skarpowe 31+700-31+800 P,
- umocnienie dna rowu TYP2 (płyty ażurowe) TG km 17+300-17+500 L oraz TG km 19+968-19+990 L,
- przygotowanie odcinka D-02 przed masą km 1+100-1+400,
- stabilizacja podłoża D-04 km 0+140-0+540,
- wbudowywanie nasypu L-02 km 0+255-0+430 i pobocze z frezu D-07 km 0+660-0+820 L i P,
- droga Z-02 obrzeża przy budynku PKP + kostka chodnik + schody,
- układanie płyt ażurowych na skarpie nasypu TG JL km 26+470 - 26+560 L,
- umocnienia cieków skarpowych TG JL km 28+300-28+400 L i układanie płyt ażurowych na skarpie nasypu TG JL km 26+470 - 26+560 L,
- stabilizacja D-12 i Z-01 km 0+030-0+110 PiL,
- korytowanie Z-01 0+030+0+110 PiL,
- umocnienie dna rowu TYP2 (płyty ażurowe) TG km 20+030-20+090 L,
- umocnienie dna rowu TYP2 (płyty ażurowe) TG km 20+490-20+600 L,
- zjazdy z kruszywa D-02 km 0+780L, 0+900L, 0+990L,
- frezowanie – zjazd na NEO,
- korytowanie TG JP przy NEO, pobocze z frezu D-07 km 0+560-0+660 L i P,
- kruszywo Z-01 0+030+0+110 PiL,
- masa Z-05 PiL,
- umocnienie dna rowu TYP2 (płyty ażurowe) TG km 20+034-20+170 TG P,
- zjazdy z kruszywa D-02 km 0+780L, 0+900L, 0+990L,
- kruszywo D-04 0+140-0+540 oraz odcinek koło domu weselnego,
- formowanie rowu odwadniającego TG JL km 23+350-24+000, pobocze z frezu D-07 km 0+253-1+120 L i P,
- zjazdy z kruszywa D-01,
- rozbiórka skrzyżowania Z-01,
- ściek przykrawędziowy TG 21+235-21+435 P,
- umocnienie dna rowu TYP2 (płyty ażurowe) TG km 20+034-20+170 TG P,
- zjazdy z kruszywa D-02 km 0+780L, 0+900L, 0+990L,
- korytowanie TG JP przy NEO, pobocze z frezu D-07,
- kruszywo D-04,
- układanie płyt ażurowych na skarpie nasypu TG JL km 26+470 - 26+560 L.
Roboty mostowe:
- ML-7 - sekcja A - montaż barier energochłonnych (100%),
- ML-7 - sekcja D - Montaż barier energochłonnych (10%),
- ML-7 - sekcja A,B,C,D - Próbne obciążenie (100%),
- WD-5 - Wykonanie zasypki przyczółka (80%),
- WE-4 - Zbrojenie i deskowanie gzymsów (80%),
- P1 - Zbrojenie i deskowanie ścian wylotu (50%),
- P1 - Zbrojenie i deskowanie płyty dennej (100%),
- P1 - Betonowanie płyty dennej (100%),
- W-8 - Hydrofobizacja podpór (100%),
- WD-9 - Hydrofobizacja podpór (100%),
- WD-13 - Hydrofobizacja podpór (100%).
Branża wod.-kan. i odwodnienie:
- KANALIZACJA DESZCZOWA: regulacja studni i montaż włazów na ulicy Prostej – Wolin.
Branża architektura i konstrukcja:
- E23 montaż słupów podwalin i wypełnień,
- E17 zakończenie montażu belek podwalinowych i wypełnień,
- E21 montaż wypełnień i belek podwalinowych,
- E22 montaż słupów, belek i wypełnień,
- E7 montaż belek i wypełnień.