Postęp prac za okres od 17.03.2025r. do 23.03.2025r.

Prace zrealizowane w bieżącym okresie sprawozdawczym

Prace administracyjne, wielobranżowe:
- działania nadzoru środowiskowego:

Nadzór przyrodniczy jak co tydzień, oceniał  poziom zagrożeń dla fauny, flory oraz cennych siedlisk w strefie oddziaływania budowanej drogi na przełomie okresu zimowego i wiosennego. Rozpoczęła się wiosenna migracja płazów. Nie odnotowano płazów na placu budowy, nie odnotowano śmiertelności płazów. Sprawdzano kolejne postępy prac przy obiektach infrastruktury środowiskowej takich jak budowane przejścia, ogrodzenia, ekrany. Identyfikowano tropy zwierząt. Nie stwierdzono nigdzie uwięzionych zwierząt na placu budowy.

Roboty drogowe:
- D06- warstwa wiążąca AC16W - 0+860 - 0+987,
- D04- warstwa wiążąca AC16W - 0+0+000 - 0+610,
- L01 - warstwa ścieralna AC11S - 0+000 - 0+300 + warstwa wiążąca AC16W zjazd 0+005,
- Z04 - warstwa wiążąca AC16W - 0+740 - 0+856,
- D02 - warstwa ścieralna AC11S - 0+980 - 1+427,
- D02 - warstwa wiążąca AC16W - zjazdy 0+990,
- ściek przykrawędziowy TG JP km 21+235-21+435 P,
- rozbiórka z-01 km 0+000-0+030 L,,
- umocnienie dna rowu TYP3 (płyty ażurowe) TG km 20+034-20+170 TG P,
- poprawa przepustu pod zjazdem D-01 km 1+265 L,
- punktowa wymiana podłoża D-04 oraz zjazdy z kruszywa D-02 km 0+780L, 0+900L, 0+990L,
- wykonanie nasypu TG JP przy  stacji paliwowej Neo,
- układanie płyt ażurowych na skarpie nasypu TG JL km 26+470 - 26+560 L,
- umocnienie dna rowu płytami ażurowymi TYP3 TG JL 20+030-20+090,
- wykonanie zjazdu z kruszywa przy domu weselnym 0+700 L, przepust pod zjazdem przy domu weselnym 0+725 L, rozbiórka zjazdu przy domu weselnym 0+850 L,
- krawężnik Z-01 km 0+100-0+110 P, profilacja kruszywa Z-01 P,
- umocnienie dna rowu TYP3 (płyty ażurowe) L-01 km 0+170-0+200 P,
- humusowanie pasu rozdziału – Rzeczyn,
- humusowanie umocnienia dna rowu TG JL 17+326-17+480,
- frezowanie ulicy Mickiewicza,
- wykonanie zjazdu z kruszywa D-06 ok 0+900,
- profilacja kruszywa Z-01 L, korytowanie pod umocnienia dna rowu D-01 1+673-1+719 L,
- humusowanie umocnienia dna rowu oraz poprawki skarp 17+326-17+480 TG JL,
- wykonanie podłoża L-02, Stabilizacja TG JP przy NEO,
- wykonanie zjazdu z kruszywa D-04 km 0+160L, 0+390L,
- wykonanie umocnienia dna rowu TYP 3 D-01 km 1+673-1+719 L.

Roboty mostowe:
- ML-7 - sekcja D - Montaż barier energochłonnych (60%),
- ML-7 - sekcja D - hydrofobizacja (70%),
- WD-5 - Wykonanie zasypki przyczółka (80%),
- WE-4 - Zbrojenie i deskowanie gzymsów (100%),
- WE-4 -Betonowanie gzymsów (etap 2) (100%),
- P1 - Zbrojenie i deskowanie ścian wylotu (90%),
- Pem-5.1 zbrojenie płyty dennej wlotu i wylotu (90%),
- M-11 - Zbrojenie i deskowanie gzymsu (jezdnia lewa) (100%),
- M-11 - Betonowanie gzymsu (jezdnia lewa etap 1) (100%).

Branża wod.-kan. i odwodnienie:
- KANALIZACJA DESZCZOWA: regulacja, montaż pierścieni i krat na wpustach Wp113, Wp118, Wp119 - km 21+100,
- KANALIZACJA DESZCZOWA: wykonanie odcinka D421 - D422 - D423 - D424 (posadowienie studni DN1200: 3 szt., ułożenie kanału fi300: 55 m) km 24+600 - 24+700,
- KANALIZACJA DESZCZOWA: Odcinek D132 - Wp88 (posadowienie wpustu deszczowego: 1 szt., ułożenie kanału fi200: 3 m w kierunku D132) km 19+900,
- KANALIZACJA DESZCZOWA: Regulacja studni i montaż włazów na studniach D207 i D208, km 21+310.

Branża architektura i konstrukcja:
- E23 - montaż podwalin i wypełnień,
- E22 - montaż  belek i wypełnień.