Prace zrealizowane w bieżącym okresie sprawozdawczym
Prace administracyjne, wielobranżowe:
- działania nadzoru środowiskowego:
Nadzór przyrodniczy jak co tydzień, oceniał poziom zagrożeń dla fauny, flory oraz cennych siedlisk w strefie oddziaływania budowanej drogi na przełomie okresu zimowego i wiosennego. Rozpoczęła się wiosenna migracja płazów. Nie odnotowano płazów na placu budowy, nie odnotowano śmiertelności płazów. Sprawdzano kolejne postępy prac przy obiektach infrastruktury środowiskowej takich jak budowane przejścia, ogrodzenia, ekrany. Identyfikowano tropy zwierząt. Nie stwierdzono nigdzie uwięzionych zwierząt na placu budowy.
Roboty drogowe:
- D06- warstwa wiążąca AC16W - 0+860 - 0+987,
- D04- warstwa wiążąca AC16W - 0+0+000 - 0+610,
- L01 - warstwa ścieralna AC11S - 0+000 - 0+300 + warstwa wiążąca AC16W zjazd 0+005,
- Z04 - warstwa wiążąca AC16W - 0+740 - 0+856,
- D02 - warstwa ścieralna AC11S - 0+980 - 1+427,
- warstwa wiążąca AC16W - zjazdy 0+990,
- ściek przykrawędziowy TG JP km 21+235-21+435 P,
- rozbiórka z-01 km 0+000-0+030 L,
- umocnienie dna rowu TYP3 (płyty ażurowe) TG km 20+034-20+170 TG P,
- poprawa przepustu pod zjazdem D-01 km 1+265 L,
- punktowa wymiana podłoża D-04 oraz zjazdy z kruszywa D-02 km 0+780L, 0+900L, 0+990L,
- wykonanie nasypu TG JP przy stacji paliwowej Neo,
- układanie płyt ażurowych na skarpie nasypu TG JL km 26+470 - 26+560 L,
- umocnienie dna rowu płytami ażurowymi TYP3 TG JL 20+030-20+090,
- wykonanie zjazdu z kruszywa przy domu weselnym 0+700 L, przepust pod zjazdem przy domu weselnym 0+725 L, rozbiórka zjazdu przy domu weselnym 0+850 L,
- krawężnik Z-01 km 0+100-0+110 P, profilacja kruszywa Z-01 P,
- umocnienie dna rowu TYP3 (płyty ażurowe) L-01 km 0+170-0+200 P,
- humusowanie pasu rozdziału – Rzeczyn,
- humusowanie umocnienia dna rowu TG JL 17+326-17+480,
- frezowanie ulicy Mickiewicza,
- wykonanie zjazdu z kruszywa D-06 ok 0+900,
- profilacja kruszywa Z-01 L, korytowanie pod umocnienia dna rowu D-01 1+673-1+719 L,
- humusowanie umocnienia dna rowu oraz poprawki skarp 17+326-17+480 TG JL,
- umocnienie dna rowu TYP2 D-02 1+378-1+427 L,
- poprawa cieków skarpowych TG JP km TG JP km 19+220,19+250,19+280,19+310,
- profilowanie rowu D-01 km 1+605-1+673 L,
- ustawianie znaków,
- wykonanie zjazdu z kruszywa D-04 km 0+160L, 0+390L,
- wykonanie umocnienia dna rowu TYP 3 D-01 km 1+673-1+719 L.
Roboty mostowe:
- ML-7 - sekcja D - Montaż barier energochłonnych (60%),
- ML-7 - sekcja D - hydrofobizacja (100%),
- ML-7 - sekcja D - Podwieszenie kabla oświetleniowego (50%),
- WD-5 - Wykonanie zasypki przyczółka (80%),
- P1 - Betonowanie ścian wylotu (100%),
- Pem-5.1 zbrojenie płyty dennej wlotu i wylotu (90%),
- Pem-5.1 betonowanie płyty dennej wlotu i wylotu (100%),
- Pem-5.1 zbrojenie ścian płyty dennej wlotu i wylotu (100%),
- Pem-5.1 betonowanie ścian wlotu i wylotu (100%),
- Pem-4.1 zbrojenie płyty dennej wlotu i wylotu (80%),
- M-11 - Zbrojenie i deskowanie gzymsu (jezdnia lewa etap 2) (50%),
- M-11 - Betonowanie gzymsu (jezdnia lewa etap 1) (100%).
Branża wod.-kan. i odwodnienie:
- KANALIZACJA DESZCZOWA: Regulacja studni i montaż włazów na studniach D209, D210, D211, km 21+280,
- KANALIZACJA DESZCZOWA: Regulacja i montaż krat na wpustach Wp152, Wp153, Wp154, Wp155 km 21+280 - 21+310,
- KANALIZACJA DESZCZOWA: Regulacja studni D212, D213, D221, D222, D223 km 21+650 - 21+750,
- WODOCIĄG: przełożenie kanału na odcinku p.Ł102-p.Z13 km 24+850,
- KANALIZACJA DESZCZOWA: MOP Prawy, przesunięcie studni M.D25, km 20+570,
- KANALIZACJA DESZCZOWA: przesunięcie/korekta wylotu M.Wyl2 km 20+470.
Branża architektura i konstrukcja:
- E23 - montaż podwalin i wypełnień,
- E22 montaż belek i wypełnień.