Prace zrealizowane w bieżącym okresie sprawozdawczym
Prace administracyjne, wielobranżowe:
- działania nadzoru środowiskowego:
Nadzór przyrodniczy jak co tydzień oceniał poziom zagrożeń dla fauny, flory oraz cennych siedlisk w strefie oddziaływania budowanej drogi w okresie wiosennym. Trwa wiosenna migracja płazów. Nie odnotowano płazów na placu budowy, nie odnotowano śmiertelności płazów. Sprawdzano kolejne postępy prac przy obiektach infrastruktury środowiskowej takich jak budowane przejścia, ogrodzenia, ekrany. Identyfikowano tropy zwierząt. Nie stwierdzono nigdzie uwięzionych zwierząt na placu budowy. Nie stwierdzono wycieków substancji ropopochodnych z parkującego sprzętu.
Roboty drogowe:
- D01 - warstwa ścieralna AC11S – zjazdy,
- D01 - warstwa ścieralna AC11S - 0+000 - 0+750 ; 0+950 - 1+722,
- Z01 - warstwa ścieralna AC11S - 0+000 - 0+110,
- L01 - warstwa ścieralna AC11S - zjazdy 0+005; 0+492,
- D02 - warstwa ścieralna AC11S - zjazdy 0+900; 0+775; 0+990,
- korytowanie rowu D-01 0+000-0+200 L,
- zjazd na zbiornik D-01 0+720 L,
- umocnienie dna rowu TYP 3 D-01 km 1+673-1+719 L,
- umocnienie dna rowu TYP2 D-02 0+675-0+990 L,
- poprawa cieków skarpowych TG JP 19+100-19+420 i 19+800-19+900 oraz układanie płyt ażurowych na skarpie nasypu TG JL km 26+470 - 26+560 L,
- regulacja studzienek D-04,
- formowanie pobocza pod frez D-01 do 0+000 L i P oraz porządki D-02 0+050-0+200,
- umocnienie dna rowu TYP 2 D-01 km 0+000-0+107 L,
- zjazd na zbiornik D-01 km 1+140 L,
- cieki krawędziowe D-04 km 0+417-0+610 P i 0+663-0+680 L,
- wstawianie znaków pionowych,
- krawężnik D-01 km 1+210 L (zjazd), 1+260-1+300L,
- zjazd D-04 0+390 L,
- ciek przykrawędziowy Z-06 0+000-0+018 P,
- umocnienie dna rowu TYP2 D-02 0+675-0+990 L (humusowanie),
- ustawianie barier ochronnych,
- układanie płyt ażurowych na skarpie nasypu TG JL km 26+470 - 26+560 L oraz zjazd D-04 km 0+360 L (rama z obrzeża),
- obmurowanie przepustów D-02 1+283 LiP oraz obrabianie studzienek ciek TG JP km 21+000 – 21+185 P,
- pobocza z frezu D-01,
- umocnienie dna rowu TYP2 D-02 0+675-0+990 L (humusowanie) i 0+600-0+661 L,
- profilowanie rowu D-01.
Roboty mostowe:
- ML-7 - sekcja D - Montaż barier energochłonnych (95%),
- ML-7 - sekcja D - Podwieszenie kabla oświetleniowego (100%),
- ML-7 - sekcja B,C - Podwieszenie kabla oświetleniowego (80%),
- ML-7 - sekcja A,B - hydrofobizacja (10%),
- WD-5 - Wykonanie zasypki przyczółka (80%),
- P1 - Izolacja ścian wylotu (100%),
- Pem-4.1 zbrojenie płyty dennej wlotu i wylotu (100%),
- Pem-4.1 betonowanie płyty dennej wlotu i wylotu (100%),
- Pem-6.1 zbrojenie i deskowanie ścian wlotu i wylotu (50%),
- WE-4 wykonanie konstrukcji oporowej – podpora P1,
- M-11 - Zbrojenie i deskowanie gzymsu (jezdnia lewa etap 2) (100%),
- M-11 - Betonowanie gzymsu (jezdnia lewa etap 2) (100%).
Branża wod.-kan. i odwodnienie:
- KANALIZACJA DESZCZOWA: Korekta wysokości studni D207, D208, D209, D210, D211, km 21+280,
- KANALIZACJA DESZCZOWA: Korekta wysokości wpustów Wp152, Wp153, Wp154, Wp155 km 21+280 - 21+310,
- KANALIZACJA DESZCZOWA: Korekta wysokości studni D212, D213, D221, D222, D223 km 21+650 - 21+750,
- KANALIZACJA DESZCZOWA: Przebudowa odcinka D174-D188 km 21+200,
- KANALIZACJA DESZCZOWA: Przebudowa odcinka D176-D189-D190 km 21+200,
- KANALIZACJA DESZCZOWA: Przebudowa odcinka D432-Wyl79, km 24+900.
Branża architektura i konstrukcja:
- E23 – montaż podwalin i wypełnień,
- E22 – montaż belek i wypełnień,
- E14, E23 – wiercenie pali.